Z reklamami przez życie

Reklamy są dosłownie wszędzie. Nie ma możliwości ucieczki przed nimi. Nie korzystamy z telewizora? Internet da nam ogromną porcję reklam niekoniecznie pożądanych. Brakuje nam dostępu do Internetu? Sięgamy po gazetę, której spora część to tak naprawdę ogłoszenia reklamowe. Nie czytamy gazet?

Wychodzimy na miasto, gdzie z prawej i lewej strony, nad nami i pod nami, z boku, przodu i tyłu jesteśmy zasypywani reklamami. Jedna z nich wyróżnia się szczególnie. Jest to reklama na telebimach. W czym tkwi ich sukces?

Czym powinna się wyróżniać reklama na telebimie?

Mówi się, że rozmiar ma znaczenie. Oczywiście należy unikać tutaj dwuznacznych myśli, tylko trzeba skupić się na temacie. Reklama na telebimie jest doskonale widoczna nie tylko przez przechodniów, ale także kierowców czy pasażerów samochodów lub innych środków transportu. Mówi się, że największy sukces takiej reklamy tkwi w jej umiejscowieniu i lokalizacji. Osoba chcąca, by jego reklama dotarła do jak największej ilości odbiorców, powinna wybrać sprzyjającą temu lokalizację. Jedną z nich są skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną. Gdy oczekuje się na zielone światło, trudno nie umilić sobie czasu spoglądając na kolorową reklamę olbrzymich rozmiarów na telebimie. Można nieśmiało to nazwać manipulacją wolnym czasem w trakcie postoju na czerwonym świetle. Dobrym pomysłem będzie także ulokowanie telebimu wzdłuż drogi przelotowej, na której odbywa się spory ruch kołowy. W skrócie są to miejsca, które wymuszają od odbiorców reklamy zatrzymanie się, którego moment wykorzystuje się na skupieniu uwagi na reklamie umieszczonej na telebimie. Kolejną ważną kwestią jest także dobór kolorów naszej reklamy. Powinny być one jak najbardziej żywe, wręcz pstrokate. Najlepiej w pamięci odbiorców zakodują się reklamy dynamiczne, z poruszającym się obrazem. Ruch w reklamie sprawi, że przyciągnie on dużo większą uwagę, niż proste i statyczne reklamy bez życia. Mózg człowieka jest tak zakodowany, że przy połączeniu ruchu z żywymi kolorami na sztywnym tle skupi całkowicie naszą uwagę. Dlatego reklamy na telebimach zdecydowanie dominują nad bilbordami, które nie mają takiej siły manipulującej. Jak każda reklama, tak reklama na telebimie musi w jak największym skrócie ukazać ofertę jej właściciela jednocześnie sprawiając, by utkwiła ona w pamięci odbiorców. Jeżeli w ciągu tych kilku sekund jednocześnie uzyska się efekt reklamy naszej marki z użyciem kolorowych świateł, żywego obrazu i dawki humoru, można być śmiało przekonanym o tym, że reklama odniesie sukces.

Korzyści z zakupu reklamy na telebimie

Telebim z reklamą jest świetnie dopasowanym narzędziem do kreowania swojego wizerunku. Pozwala on zyskać prestiż, dzięki reklamom robionych z rozmachem. Doskonale wyróżnia się na tle pozostałych form reklamy. Oczywiście koszty telebimu są dużo większe, niż przykładowo notatka w gazecie, lecz rzadko który czytelnik zapamięta reklamę bez życia na papierze. Zaś odpowiednio umieszczony telebim pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, nawet tych przypadkowych, których uwagę przyciągnęły kolorowe obrazy na ogromnym ekranie. Zakupu telebimów i reklam na nich można dokonać na stronie http://ledspace.pl/. Do wyboru mamy aż 200 lokalizacji w całej Polsce, z czego 15 w samym Krakowie.

Other Post You May Like

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *