Odzież reklamowa – wizytówka firmy

kobieta w koszulceJednolitość, schludność, promocja marki – firmowa odzież winna łączyć wspomniane trzy cechy. Dzięki temu w oczach klientów marka jawi się jako monolit i łatwiej zadamawia w świadomości. Na rynku nie brakuje firm specjalizujących się w produkcji odzieży służbowej, czy sportowej – ta ostatnia szczególnie mocno akcentuje przekaz reklamowy.

Nadruki i naszywki mogą mieć dowolną formę, od prostego podpisu z logiem na wysokości kieszonki koszulki, po reklamowo „odjechaną” grafikę na całej koszulce lub bluzie. W pierwszym przypadku ważniejsza jest prostota i jednolitość, w drugiej kreatywne przesłanie. W obu przypadkach rekomendowane będą inne techniki nanoszenia nadruku.

Odzież korporacyjna – schludność, jednolitość, elegancja

Firmowe koszule w korporacjach, a może biznesowe swetry z logo? Ten typ odzieży winien charakteryzować się eleganckością, spójną kolorystyką z szyldem marki. Do odzieży korporacyjnej zaliczymy klasyczną koszulkę kratkowaną, sweter, ale i „poważniejsze” elementy garderoby jak spódnicę, żakiet, czy garnitur. Te ostatnie spotkamy w obsłudze linii lotniczych, pensjonatów, czy kompleksów spa, czyli wszędzie tam, gdzie liczy się estetyka i dobre wrażenie. W korporacjach stawia się na łączenie elegancji z walorem wygody.

 

Odzież sportowa i artystyczna, czyli przekaz też się liczy

Punktem wyjścia w odzieży reklamowej jest też wykorzystanie powierzchni nośnej np. w sporcie. Specjaliści od marketingu już dawno „zapełnili” koszulki sportowców, rezerwując to miejsce przeważnie dla sponsorów. To miejsce, jeśli sport napędza odpowiednia koniunktura, już dawno zostało określone jako znakomity nośnik. Nie tylko scalający, napędzający reklamę, ale przede wszystkim relatywnie tani. To skuteczna forma marketingu, na którą warto stawiać jeśli zależy nam na propagowaniu swojej marki. Co warte podkreślenia w sporcie do rozpropagowania marki, czy prywatnej myśli wystarczą nam skromne t-shirty (biegi uliczne, kolarstwo).

 

Koszulki firmowe

W obsłudze klienta, np. dużych sieciach sklepów, często możemy spotkać się z pracownikami w koszulkach firmowych. Obojętnie czy jest to koszula w kratkę, t-shirt, czy polo, cel nadruku z niewielkim identyfikatorem to odwoływanie się do marki firmy. Ma być wygodnie, reprezentatywnie, z zachowaniem klasy.

Najprościej i najtaniej wyjdzie zamówienie z koszulkami typu t-shirt. Tutaj repertuar kolorów, przędzy i fasonów jest szeroki. Podobnie jak możliwości naniesienia nadruku.

 

Odzież outdoor i gadżety

Chłodne, magazynowe warunki wcale nie oznaczają, że pracownicy będą ubierali się jak chcą. Szanujące się marki inwestują w odzież outdoorową, tj. polary, kamizelki, kurtki, by zapewnić swojej załodze komfort i jednolitość w trudnych warunkach.

Osobną sprawą są gadżety, bez których trudno wyobrazić sobie dziś nawet małe przedsiębiorstwo. Logo nanosi się m. in. na plecaki, torby zakupowe, szlafroki, ręczniki (stosowane w hotelach, SPA, pensjonatach) i masę innych gadżetów, np. parasoli. Jak widać możliwości, a zwłaszcza pomysłowości nie brakuje.

 

Jaka technika?

O sukcesie nadruku decyduje nie tylko technika. Firmowe logo i symbole możemy nanieść na ubrania na wiele sposobów. Od popularnego w masowych zleceniach sitodruku po skomplikowane wprasowanie folii w temperaturze ponad 170 stopni Celsjusza. Przyszłość naszej odzieży reklamowej zależy również od jakości materiału, czy gramatury koszulek. Rodzaj bawełny i przędzy, krój, kwestia szwów, nawet indywidualny gust – każdy z tych elementów jest dla firmy wykonującej nadruki wskazówką do wybrania najlepszej opcji. Im więcej szczegółów wskażemy na etapie zamówienia, tym mniejsze szanse na ewentualne rozczarowanie efektem końcowym. Odzież będzie w końcu wierzchnią wizytówką.

 

Wspomniane rodzaju odzieży zamówimy w firmach specjalizujących się w odzieży reklamowej tj. Promostars. Na stronie marki sprawdzimy towar pod względem gramatury, składu materiałowego, liczby sztuk na składzie – jeśli przymierzamy się do większego zamówienia. Szczegóły pod adresem: https://www.promostars.com

 

Other Post You May Like

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *